niedziela, 11 czerwca 2017

"It's always okay with us, today and tomorrow."

Cześć!
Chciałabym podzielić się z wami moimi pasjami i zainteresowaniami. Wydaje mi się, że odnaleźć będą mogli się tu kpoperzy, a także osoby, które nie są związane z tą subkulturą. Będę umieszczała również swoje opowiadania, filmiki (np. zwiastuny do opowiadań innych osób) i tego typu rzeczy. Nie wszystko będzie związane z Azją, ale zdecydowana większość jednak tak. Zbliżają się wakacje, a więc jest to czas, kiedy możemy całkowicie podarować sobie wszelkie zobowiązania i poświęcić się temu na co mamy ochotę. Właśnie z tego powodu postanowiłam założyć tego bloga i spełnić moje marzenie. Mam nadzieję, że uda mi się wszystko ogarnąć i nie umrze to po dwóch tygodniach. Proszę wszystkich o wsparcie. Podrzucajcie swoje propozycje, komentujcie, krytykujcie, dzielcie się opiniami. Chcę, abyśmy wszyscy mogli skorzystać z tego bloga.

Mam do was kilka pytań w kwestii organizacyjnej.
1. Jak chcielibyście, abym recenzowała dramy? Wolicie jeden dłuższy tekst, czy abym mówiła o każdym odcinku z osobna? Macie dramy, które chcielibyście, żebym obejrzała/zrecenzowała?
2. Czy ktoś z was chciałby zwiastun do swojego opowiadania? W najbliższym czasie będę miała dużo wolnego czasu, więc z chęcią coś tam stworzę (kontakt przez fb).
3. Czy jest ktoś zainteresowany czytaniem opowiadań (nie fanfiction)? Mam kilka i zastanawiam się czy je udostępniać. Są jednoczęściowe, ale również wieloczęściowe.
4. Chcielibyście, abym zaczęła recenzować książki?

Jeśli ktoś jest chętny do współtworzenia bloga zapraszam do napisania do mnie na facebooku.

7 komentarzy:

  1. Jak chcesz uwagi od innych to sama najpierw poświęć uwagę bloggerowi, a nie spamujesz komuś POD POSTEM, który NIE JEST MIEJSCEM do reklam. Poza tym, tak ciężko przeczytać ze zrozumieniem, że wyraźnie nie życzę sobie ŻADNEGO SPAMU, NIGDZIE NA MOIM BLOGU? Szanuj innych i ich prośby, a nie masz je w dupie. Trzeba się najpierw rozejrzeć po blogu, a nie spamować, jak egoistyczny robot, gdzie tobie się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, że dałam reklamę na Twoim blogu, mimo iż sobie tego nie życzyłaś. Za każdym razem patrzyłam się, czy nie ma zakładki spam i jeżeli takiej strony nie było to zazwyczaj wychodziłam. To, że mimo braku obecności spamu i tak dodałam komentarz oznaczało, że na pierwszy rzut oka Twój blog bardzo mi się spodobał, dlatego zależało mi, abyś wpadła również do mnie. Jeszcze raz przepraszam. Nie miałam zamiaru w żaden sposób cię urazić. Zapewniam cię, że nie miałam w dupie Twojej prośby. Nawet jej nie widziałam, więc... Mam nadzieję, że jednak przekonasz się do mnie i do mojego bloga.

      Usuń
  2. Dobry wieczór!
    Chcesz poćwiczyć swoje pisarskie umiejętności i przy okazji wygrać książki, upominki i reklamę bloga? Tak? W takim razie zapraszam Cię serdecznie do konkursu literackiego „Już nie zapomnisz mnie” – www.przedwojenny-konkurs.blogspot.com Wystarczy napisać opowiadanie o dowolnej tematyce do 5 stron i… co dalej? Dowiedz się szczegółów, czytając regulamin na blogu. Pozdrawiam ciepło!

    Ps. Przepraszam za spam, ale wiadomo, jak trudno jest się zareklamować. A może akurat Cię zainteresuje konkurs?
    Ps2. Chętnie zareklamuję Twojego bloga, jeśli Ty w zamian zareklamujesz mnie, mój konkurs. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z przyjemnością zareklamuję Twój konkurs. Dziękuję za propozycję ^^

      Usuń
  3. Hej:) Powodzenia w pisaniu bloga, bo widzę, że jesteś nowa, a początki zazwyczaj są ciężkie.
    Jakbyś chciała propozycje dram do obejrzenia to mogę ci podać wiele :D
    I mam pytanko: wykonujesz tylko zwiastuny czy może okładki też?
    Ostatnio coraz mniej osób mam wrażenie zagląda na blogi, wszyscy poprzenosili się na wattpada, więc też chciałabym poza blogiem publikować i tam. A potrzebuję okładki. Byłabym wdzięczna za pomoc, bo nie mam w tym zdolności...
    Pozdrawiam i zapraszam też do mnie,
    Ann Flo
    http://butterflyyoja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjmę dramy w każdej ilości, więc możesz śmiało pisać :D
      Co do okładki mogę spróbować, aczkolwiek moja dotychczasowa przygoda z grafiką wygląda dość nędznie. Ale w końcu są wakacje, więc będę mogła trochę pokombinować. Możesz napisać na fb lub na maila: soonhyeri19@gmail.com
      Pozdrawiam ^^

      Usuń
  4. Tak, wakacje to dobry okres do spełnienia marzeń. Życzę Ci w tym powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń